خوش ب حالت


تا تو هستی هیچ غمی نیست.......عاشقتم........

دلتنگی های منم اینجاست. لطفا حالا که زحمت کشیدی تا اینجا اومدی از آرشیومطالب قبل هم دیدن کن. ممنونت میشم. آهان راستی جون مادرت نظر یادت نره. بوووووووووس

خوش ب حالت آدم.......خودت بودی وحوایت

دیگر کسی نبود که حوایت را هوایی کند.



نظرات شما عزیزان:

●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت13:12---19 اسفند 1392
░▒▓ ◆ █████☆عِــــشق یَعنــی نـــابــوُدی☆████ ◆ ▓▒░

ما به تنهایی مدرنی مبتلا هستیم
حتی این شهر
با همه ی شلوغی اش
خیلی شب ها
در کوچه ای تاریک
آرام
گریه می کند

░▒▓ ◆ █████☆عِــــشق یَعنــی نـــابــوُدی☆████ ◆ ▓▒░

سلام دوست گلم خسته نباشید وب فوق العاده قشنگ وزیبایی دارین تبریک میگم خوشحال میشم به منم سربزنی ونظره گلت رو بگی راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان دست های پراز خالی بلینک بعد خبرم کن تا لینکت کنم ممنون از شما دوست عزیز.پس منتظرتون هستم


رومینا
ساعت10:38---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت10:32---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت10:24---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

Ailin
ساعت19:08---17 دی 1392
عااااااااااااااااااااالی بود ب منم سر بزن خوشحال میشم

fatiii
ساعت10:23---16 دی 1392
سلام.وبت عالیه مرسی ک بهم سر زدی.میلینکمت.بووووووس بووووووووووووس.بابای

saeid
ساعت23:18---14 دی 1392
Ferestandee:dost
Madrak:refaghat
Dalil:dost dashtan
Hadaf:yadkardan
Girande:ie gol


мя ѕнєяνιη
ساعت18:28---14 دی 1392
منو لینک کردی ولی نیومدی بهم بگی که لینکت کنم چرا ؟
الان لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,ساعت 15:22 توسط maryam joon| |


Power By: LoxBlog.Com